IDEJAS/PĀRŅEMAMĀS PRAKSES

  1. Viens no tematiskajiem virzieniem ārvalstu tūristu piesaistei/citu tautību piesaistei ir veidot maršrutus, meklējot senču pēdas (Ebreju maršruts, poļu maršruts u.c.);
  2. Radīt elastīgi strādājošu komandu, kas spēj strādāt pat krīzes situācijās;
  3. Suvenīru izveidošanai izmantot vienkāršus dabas elementus, kas pašu spēkiem meistarklasē tiek papildināti un izveidoti par konkrētās salas suvenīru;
  4. Izveidot vietu kur satikties pie kafijas taises un virzīt kopienas komandas darbu;
  5. Radīt jaunas biedrības iedzīvotāju aktivizēšanai un izglītošanai, kā arī mērķu veiksmīgai sasniegšanai;
  6. Šarmants vīrietis gids ir labākais gids sieviešu tūristu grupām;
  7. Par mērķi nostādīt cēlu vīziju un savu sirds darbu;
  8. Ķerties vērsim pie ragiem, nevis pie astes;
  9. Piesaistīt „simtlatniekus”, lai raitāk virzītos uz mērķi, taču nepieciešams sarunāt kopīga darba nosacījumus, kas apmierina abas puses;
  10. Nodrošināt pakalpojumu pēc iepriekšēja pieraksta, kas ļauj saplānot gan savu laiku, gan sagatavot pakalpojumu pēc individuālām vēlēm;
  11. Lielieties ar saviem panākumiem gan sociālajos tīklos, gan klātienē vietējos pasākumos, jo tas citiem liks kaunēties par nepaveikto un aktivizēs viņus arī censties tikt Jums līdzi!
  12. Konkrētas auditorijas atrašana;
  13. Dabiska, iepazīta vide;
  14. Informācija piejama tūristam (pie objekta);
  15. Stāsts norādēs par objektu;
  16. Atrast veidu kā sevi parādīt;
  17. „Piedāvāties” tūrisma kompānijām;
  18. Ieraudzīt skaistumu sev apkārt, to iesaiņot pārdošanai;
  19. Aktīvā tūrisma inventārs;
  20. Drošs ekipejums, drošības prasības;
  21. Ievērot un reklamēt dabas bagātības;
  22. Ilgtspējas nodrošināšanai svarīgi:

  • struktūra;
  • facebook lapa;
  • izmanto profesionālus pakalpojumus;
  • sadarbība ar plānošanas reģionu;
  • kopīgi publicitātes materiāli;
  • datu bāze;
  • mazais zaļais lielveikals
  • dalība lielajos masu pasākumos
  • vienots noformējums;
  • izvairieties no nerentabliem pasākumiem;
  • tematiskie pasākumi;
  • biedrības biedru naudu izmanto profesionālu publicitātes materiālu izgatavošanai;
  • darbnīcu cena.
  1. Uzņemties atbildību;
  2. Atrast unikalitāti;
  3. Pajautāt redzējumu no malas, iejusties tūristu (dažādu) ādā un izmēģināt savu piedāvājumu pašam un uz draugiem, tuviniekiem.